Living Room Face-Off
In week two, the teams create stunning Living Rooms and Entryways for their homes. Fireplaces and Rocky Mountain views seem like a sure thing until Rock the Block alum Mina Starsiak-Hawk and HGTV's Jenn Todryk tour everyone's work and pick a winner.