Kitchen Showdown
The competition kicks off as four teams of HGTV superstars put their expertise to the test with an amazing kitchen transformation. Farmhouse Fixer's Jonathan Knight and his brother, Jordan, go step-by-step to judge each of their breathtaking designs.