Sub Shop SOS
Turnpike's Rest Stop in Spring Hill, FL, is sinking fast. It doesn't take long for Robert Irvine to discover a communication breakdown between the owner and her daughter, and he also pinpoints their oversized subs as the root of their financial troubles.