Cricket's Secret
Pinocchio and Freeda follow the Talking Cricket to see if he has a girlfriend. Instead, they find him attending a meeting with Grand Cicada at Cricket Academy. Convinced that Grand Cicada is his secret love, Pinocchio and Freeda help him win her over.