Roswell or Bust
The Osbournes watch videos of a Bigfoot Christmas surprise, an infamous Loch Ness Monster sighting and a spirit board moving totally on its own. Plus, Jack shares compelling evidence that the infamous Roswell crash may not be a hoax after all.