Blob on the Job / Party of 5,4,3,2,1
Blob on the Job -When a blob gets loose in Odd Squad headquarters, Olive and Otto compete against rival agents to catch it first./Party of 5,4,3,2,1 -When people in town can no longer count down, Olive and Otto must uncover who is causing the problem.