Big Sky Burning
When Norm Leighton and Patti Hubbert, a peaceful older couple, is violently murdered, locals fear quiet Billings, Montana, is turning into the Wild West. And when the couple's neighbor turns up dead, police are off on a wild ride to solve the case.