Mystery of the Ancient Battle
Jeremy Wade explores a fresh scientific discovery that may finally uncover the truth behind the Battle of Actium, one of history's most puzzling military defeats. Also, Jeremy investigates what could be the first recorded case of a whale rescuing a human.