A Rusty, Crusty '67 Camaro Part II
In the wake of two crew members quitting the garage, the remaining Fired Up Garage guys call on friends and family to help prep and repair the 1967 Camaro. Meanwhile, Thomas and Tom have their eyes on a 1973 Firebird.