¿El Fin de los Tiempos?
By exploring the Mayan concepts of time and the deciphered messages of Popol Vuh, we come to the surprising conclusion that the Mayan prophecies about 2012 simply never existed. So, where did the idea for the 2012 apocalyptic phenomenon come from?