Jeep Land Rover – Gonzalito Rodríguez
Gonzalito Rodríguez arrives with a car that he has inherited from his family, a Land Rover, but it is a big problem to accept the job because it is an English car and the Carvottas find it hard to obtain parts that are rare in this country.