All Things Provence
Makenna and Kendall highlight hyperlocal Provence ingredients. Meanwhile, students with a wide range of skills -- from a complete novice to a cookbook author -- prove to be a challenge. And Chris identifies a kitchen gadget that dates back to the 1950s.