Now That Is a Kindig Custom
The custom Pantera is just about done -- paint, assembly and upholstery sound easy, but nothing is simple with this project. While the team bears down on the Pantera, Dave and Kev get an opportunity to upgrade their semi rig that's too good to pass up.