Jotaro Kujo! Meets Josuke Higashikata
Jotaro Kujo travels to a town in Japan called Morioh to find a young man named Josuke Higashikata, the secret love child of his grandfather, Joseph Joestar. Upon finding him, Jotaro is surprised to learn that Josuke also possesses a Stand.