Super Tilly to the Rescue
Tilly is dressed as her alter-ego, SuperTilly. When her dad asks her if she can send him his toolbox, it's SuperTilly to the rescue! Tilly accidentally sends the tool box to the wrong moon and refuses Ella's help.