Two Shots in the Night
Accountant Botham Jean dreamed of returning to St. Lucia to become Prime Minister. His dreams were cut short in 2018 when he was shot inside his Dallas apartment. Now, his grieving family must find out what happened, and bring Botham's killer to justice.