Holiday Pajama Party
Jesse Palmer asks the bakers to make footie pajama macarons, cream puff garlands, and a dessert consisting of either a Charlotte royale, entremets cake or a dacquoise cake. Judges Carla Hall, Duff Goldman and Nancy Fuller decide who goes on to the finale.