The Toddfather Returns
The first family of gold is back with their biggest gamble yet! Todd Hoffman, his father Jack, and son Hunter tackle a gold-rich Alaskan mine deep with ragged equipment and a rookie crew. They have 7 weeks to find gold before winter freezes them out.