Spree/Granny/A Grave Mistake
Ami and Yumi win a million yen, but to keep it, they must spend it all in six minutes! Then, Ami's granny comes to visit, and the girls try to keep their life as rock stars secret from her. Also, the Talent Suckers recruit zombies.