The Secret Of Mako
To help their friend Cleo get hired (as a volunteer) at the Dolphin City Oceanic Centre, Rikki, Emma and Lewis take her out free-diving off Mako Island, to see underwater wildlife in person! But when their motorboat's engine fails.