Never Judge a Bear by Its Cover
The Lemmings lay their hands on a full crate of chocolate spread and hide them somewhere behind Grizzy’s back. Since the Lemmings are both prudent and cunning it’s impossible to surprise them when they pay a visit to their secret hoard.