A Midsummer Bear's Dream
Grizzy dreams that he's a valiant knight who has delivered his beloved. As he is about to take her in his arms, he is woken by the din of the Lemmings, who have chosen this day to blast music. Grizzy has a desire: pick up his dream where he left off.