Curling Club
Molly Yeh makes Midwestern comfort foods with a twist, including Knoephla Soup with dumplings, Sticky Ribs and a side of Broccoli Slaw with plump currants. For dessert, Molly has Red Velvet Snow Balls with cream cheese filling.