Keeper of the Light
TAPS reunites with Amy Bruni, Adam Berry and Kris Williams in Florida, where a new exhibition is stirring up paranormal activity at the Pensacola Lighthouse. The worried staff wants to make sure that visitors won't be harmed by the unsettled spirits.