Teenage Dreams
As a teenager, heartthrob Nick Carter becomes the best-known member of the best-selling boy band in history -- the Backstreet Boys. In the midst of #metoo, former popstar Melissa Schuman goes public with allegations that Carter sexually assaulted her.