My Son is Damaged Goods
Jeanne Avsenew and her young son Peter were close, but as Peter matured, his obsession with death grew. The day Jeanne finds a bullet with her name scrawled on it, she realizes her son wants her dead, and Jeanne must take drastic measures to keep safe.