Locked in the Closet
The first time Alice Jenkins locks Jesse Eging in a closet as a child, he thinks it’s only a game. But as Jesse’s captivity grows longer and food becomes scarce, he realizes that if he and his siblings do not find a way to escape, they will surely die.