V for Victory! V for Vaccines!
Poor little Clyde's nose is all red and swollen from sneezing so much. What could be wrong with him, could he have a virus? Luna, Jupiter, and Clyde decide to investigate and end up in a microscopic make believe full of new discoveries and vaccines.