Johnna's Favorite Things!
At his home in rustic Topanga Canyon, chef and baker Duff Goldman shows off how he eats, dreams and lives food. Inspired by his family, his community and his satisfaction in cooking, Duff creates simple and delightful savory dishes and baked confections.