Vanished in the Night
On January 2, 2021, 26-year-old Kirsten Breuggeman leaves her boyfriend at a bar and takes off on her own. A security camera picks her up walking down the street, but it glitches out, and she vanishes from view. That is the last known sighting of Kirsten.