Evidence to Trust
CSI Alina Burroughs travels to Austin, Texas, to investigate the 1988 murder of 20-year-old pizza shop worker, Nancy DePriest. Following every twist of this controversial case, Alina uses cutting edge forensics to let the evidence speak for itself.