The Cloniest Place On Earth: Missile While You Work
Joan, Abe, and the rest of the gang find themselves saddled with summer jobs at the theme park of Scudworth's childhood dreams. Meanwhile, Candide's plan to wipe Cloney Island off the map threatens the future of Clone High.