Wild on the Water
The open seas teem with mischief, patrolled by the US Coast Guard and Marine Law Enforcement to ensure safety. In daring feats, officers leap to capture runaway boats, rescue families from dangerous waters, save ice anglers, and outsmart drug traffickers.