Decadent Regional Dishes
Food Network Star finalist Jay Ducote joins Michael in Baton Rouge for a Cajun-inspired burger with a twist. Next, Michael tries a toasted ravioli tradition in St. Louis and devours a giant peach-glazed pork chop in Austin, Texas.