Just Act Natural
For this classic dinner party battle, Bobby's invited the Barefoot Contessa, Ina Garten, and Neil Patrick Harris to the arena. Duking it out are Indian chef Thomas John and a blast from Bobby's past, personal chef Gail Arnold.