Rollin' Deep
The killer combo of Katie Lee and Geoffrey Zakarian arrive in the arena set to take Bobby down. Skills are in abundance when veteran chefs Linda Harrell and Kenny Johnson battle for the chance to show their worth against Bobby Flay.