Stewart-Haas Racing Bike
Sr. and the guys design a NASCAR-inspired chopper for the Stewart-Haas racing team. Mikey heads to Death Valley to test his phyical limits in JDRF's Ride to Cure Diabetes, and Paul Jr. pitches a new line of dog toys.