Fighting Fire with Fire
To protect the homestead from wildfires, Otto dynamites a reservoir in case of an emergency. Charlotte goes fishing with Jane but finds it’s not for her. After falling behind on the Fox Cabin, Atz Sr. enlists the help of his family to get back on track.