Two estranged brothers reunite at their father's funeral and set out on a wild journey through Italy to fulfill his last wish.
Two estranged brothers reunite at the funeral of their father, whose last wish was for his ashes to rest with his ex-wife. So, they set out on a wild journey through Italy, filled with quarrels and two beat-up scooters.