Forgetting Sarah Marshall (HBO)
Full-frontal hilarity ensues when a depressed composer winds up at the same Hawaiian resort as his TV star ex-girlfriend in this comedy.
Full-frontal hilarity ensues when a depressed composer winds up at the same Hawaiian resort as his TV star ex-girlfriend in this riotous comedy. Jason Segel, Mila Kunis, Kristen Bell.