Rustic Outdoor Kitchen
A fireman's large yard is desolate. He begs Matt Blashaw for a space he can cook and entertain. Matt designs a rustic space with a big boulder fire pit, a tall water wall and a huge outdoor kitchen faced in reclaimed wood.