Malicious Woundings
Joyce Sowa gave up her independence when she fell for a real estate agent named Bryant Parker. The couple soon wed, but it wasn’t long before Bryant’s charm wore off. His anger escalated, and soon their troubles left Joyce with a bleeding heart.