1972 Lancia Fulvia
Mike tracks down a rare, rally-bred Italian import -- a 1972 Lancia Fulvia. To bring the coupe back to its former glory, he and Ant need to correct bad CV joints, a broken heater, cracked dash and a debris-clogged fuel system.