Noble M12 GTO 2.5
The British-built, right-hand drive Noble M12 GTO may be a fish out of water in the Italian mountains, but Mike hopes it'll make much more sense back in the UK. He has a plan for Edd to upgrade the car and bag them a tidy profit.