History Repeating
Jeremy gets a break from the mysterious new history teacher, Alaric Saltzman. Bonnie and Caroline continue to argue over the medallion, and Matt comes to Caroline's aid. Stefan is stunned when Damon reveals exactly why he returned to Mystic Falls.