This Damn Car Seat
Jenna gives birth to a baby boy. Lawrence is feeling the pressure as Lilly nears her due date. Liliana meets baby Attalie for the first time, but her criticism of Myrka goes too far. Tyra and Tiarra head to Louisville, Kentucky, for girl time with Hailey.