Plaisir d'Amour
Bill breaks a vampire taboo in protecting Sookie and must pay a steep price as a result. Jason and Amy kidnap a vampire named Eddie in order to harvest his blood. A skeptical Tara consults with Miss Jeanette about exorcising her own inner demon.