Cab Over Custom Part 2
In Texas, you don't just go big, you go bigger. The team does that on the year-long 1950 Ford F5 COE build when the client asks for a last-minute Cummins diesel engine swap. A twisted graphic wraps up a months-long 2001 Ford F350.