The Legendary Super Wing Part 2
Jett has to control the fallout from Golden Boy's interference, which has lead to the release of a "dinosaur" from an iceberg in Greenland. Golden Boy tries to capture the dinosaur and is tossed over a mountain with Golden Wheels for his troubles.