Black sheep vs South Carolina Pt 2
As the fight between South Carolina and the Black Sheep Mafia rages on, Chris Block's team suffers a surprise loss when a racer decides to quit the team. Meanwhile, the Black Sheep are poised to show off what a truly unified team can do.